Splošni pogoji poslovanja

Veljavnost: od 17. 8. 2021

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Bon Bon Čokoladni Atelje (blagovna znamka podjetja Nike Svetec s.p.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Bon Bon Čokoladni Atelje (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Nika Svetec s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem Bon Bon Čokoladni Atelje , obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Bon Bon Čokoladni Atelje, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Bon Bon Čokoladni Atelje ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilom s kreditno kartico (procesira Stripe)
  • z nakazilom na račun upravitelja Bon Bon Čokoladni Atelje / Nika Svetec s. p. (po ponudbi / predračunu)
  • plačilo preko spletnega servisa Paypal

Ponudnik kupcu izda račun v elektronski obliki in/ali na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Postopek nakupa pred oddajo naročila:

  1. Izbira izdelkov. Pred oddajo naročila je na spletni trgovini potrebno izbrati željene izdelke. To storite tako, da v pogledu posameznega izdelka kliknete na gumb “V košarico”.
  2. Potrditev košarice oz. povzetek naročila. Po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice oz. blagajne. Tukaj lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino, dodate nove izdelke ali jih odstranite iz košarice.
    V tej fazi je možen tudi vnos eventuelne promocijske kode, gesla oziroma kupona v polje »koda kupona«.
  3. Prijava. V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije (priporočen način za večkratne obiskovalce oz. nakupovalce).
  4. Naslov. Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov.
  5. Dostava. Za dostavo skrbi pogodbeni izvajalec ponudnika, to je Pošta Slovenije. Za osebni prevzem v Kamniku v polje »opombe« vpišite, da želite izdelke osebno prevzeti in navedite svojo telefonsko številko.
  6. Plačilo. Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju ter končni potrditvi vašega naročila. S klikom na rjavi gumb »zaključi nakup« se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup. V primeru plačila s Paypal-om boste preusmerjeni na spletno stran Paypal, od koder se s klikom na ustrezni gumb vrnete oziroma ste samodejno preusmerjeni nazaj v spletno trgovino Bon Bon Atelje.
  7. Potrditev in pregled naročila. V zadnjem koraku nakupa boste na zaslonu videli izpis vseh posredovanih podatkov naročila, kopijo boste prejeli tudi na vneseni email naslov.
    Če si želite v tej fazi premisliti, nas glede morebitnega odstopa od pogodbe še lahko obvestite na info@bonbonatelje.si.

Postopek nakupa po oddaji naročila:

  1. Naročilo v čakalni vrsti. Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto V OBDELAVO. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno. Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in preverjanje plačila. Ko ponudnik naročilo in plačilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@bonbonatelje.si. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v najkasneje 15 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer 2-8 dni od potrditve naročila za odpremo pošiljke in še 1-3 za dostavo. V času izjemnih razmer in/ali povečane količine naročil (pred prazniki, v času akcij) pa si pridržujemo pravico, da se čas za pripravo in odpremo paketov podaljša do največ 5 delovnih dni.

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Bon Bon Čokoladni Atelje / Nika Svetec s. p.  opravlja Pošta Slovenije.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Bon Bon Čokoladni Atelje, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@bonbonatelje.si ali po klasični pošti na naslov: Bistriška cesta 10B, Šmarca, 1241 Kamnik.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Za spore na sodišču je pristojno Okrajno sodišče v Celje.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Nika Svetec s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Izključitev odgovornosti

Spletne strani so postavljene in vzdrževane z največjo možno mero skrbnosti. Kljub temu podjetje on Bon Čokoladni Atelje / Nika Svetec s. p. ne more jamčiti za ažurnost, točnost ali pravilnost vseh informacij na straneh. Vse informacije na spletnih straneh se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Prav tako podjetje ne sprejema odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi neposredno ali posredno nastala zaradi uporabe, nepravilnega delovanja in/ali nedostopnosti teh spletnih strani.

V primeru sklicevanja ali povezovanja teh spletnih strani z drugimi, ki so v lasti ali upravljanju tretjih oseb, podjetje Bon Bon Čokoladni Atelje / Nika Svetec s. p. ne prevzema odgovornosti za vsebino ali pravilnost delovanja teh spletnih strani.

Avtorske pravice

© Copyright 2021 Bon Bon Čokoladni Atelje / Nika Svetec s. p.

Vsa besedila, slike, grafike, animacije in drugi dokumenti, ki jih vsebujejo spletne strani, so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine. Kopiranje le s predhodnim pisnim dovoljenjem Nika Svetec s. p.

Podatki o podjetju

NIKA SVETEC S.P.
Bistriška cesta 10B, Šmarca, 1241 Kamnik
Matična številka: 8696179000
Davčna številka: SI 12909378
SI56 6100 0002 4496 436, DH d.d.

Product has been added
items in cart

No products in the cart.

Explore Food Items